درب ویلا 09123403540 درب ویلا 09123403540 .

درب ویلا 09123403540

قیمت درب اکاردیونی

قیمت درب اکاردیونی– حفاظ آاکاردیونی – نصب حفاظ درب ساختمان

درب اکاردیونی فلزی

امروزه از حفاظ درب آپارتمان درجلوی درب بسیاری از واحدهای آپارتمان ها واداره جات استفادهمیشود که با بهره گیری از درب  می توانید امنیت محل مورد نظرتان را تامین کنید و آسوده خاطر باشید . حفاظ آکاردئون یا درب کشویی ورودی آپارتمان و خانه ، حفاظی متحرک است که حفاظآکاردئونیبرای پشتدرخانهوآپارتماننصبمیگرددویکیازبهترینمحصولاتحفاظتیوامنیتیبهعنوانحفاظگاردآهنی روی درب به شمار میرود که با استفاده از اینمحافظضددیلمآپارتمانی ونصب درب آکاردئنی بر روی تمام مدل درب های ساده و ضد سرقت می تواند موجب تضمین امنیت ساختمان و واحد های آپارتمانی گردد . حفاظریلییادربکشوییآکاردئونیبرایافزایشامنیتدربساختمانوورودی درب آپارتمان شما می باشد. برای محاسبهآنلاینقیمتدربآکاردئونیآپارتمانیوانواعحفاظآهنیدربمنزلتماسبگیرید .

قیمت درب آکاردئونی

قیمت نصب و ساخت حفاظ آهنی دربساختمانهزینهایاندکدربرابرمزیتهایبیشمار درب آکاردئونی برای دربواحدآپارتمانشماخواهدبود. باوجود حفاظ آکاردئونی دیگر هیچ راهی برای ورود به ساختمان شما توسط افراد بیگانه وجود نخواهد داشت. درب آکاردئونی فلزی از جمله باکیفیت ترین و پرفروش ترین محصولاتی است که با قیمت مناسب و به صورت مستقیم می توان آن را خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد. با توجه به اینکه محصولات حفاظتی مختلف برای حفاظت از ساختمان ها تولید شده است اما حفاظ آکاردئونی از محبوبیت و کاربری بسیار بالاتری برخوردار می باشد. برایساختدربآکاردئونیبهموقعیتومحلدربورودیتوجهمیشود. متداولتریننوعحفاظدربورودی،دربآکاردئونیتکلنگهودو لنگه است. درب آکاردئونی تک لنگه: درب آکاردئونی تک لنگه، تنها از یک جهت باز و بسته می شوند. این مدل درب آکاردئونی، برای پشت درب آپارتمانهای مسکونی و اداره ها بسیار مناسب هستند. قفل اصلی درب اکاردیونی تک لنگه، در یک سمت آن تعبیه شده است. این مدل حفاظ های آکاردئونی از لحاظ زیبایی با درب آپارتمان هماهنگ بوده و بهترین حفاظ برای درب اصلی خانه هستند.

عوامل مختلفی در تعیین قیمت درب های آکاردئونی تاثیرگذار هستند.

۱- ابعاد درب آپارتمان : هر چه در جمع‌وجورتر بوده و طول و عرض کمتری داشته باشد، باعث می‌شود تا وزن کمتر و در نتیجه قیمت پایین‌تری پرداخت شود. هر چه طول و عرض درب کمتر باشد، قیمت محصول هم کاهش پیدا خواهد کرد. اندازه درب‌های آکاردئونی استاندارد چندان مشخصی ندارد، ولی بیشتر در بازه ۲ تا ۳ متر مربع است. امروز درب‌های ضدسرقت با اندازه ۲۱۰ در ۱۱۰ تولید و عرضه می‌شوند و از این رو درب ‌ها هم در اندازه‌هایی نزدیک به این اعداد ساخته می‌شوند.

۲- قفل توکار یا قفل سوییچی مخفی : قرار دادن قفل توکار هم قیمت حفاظ آکاردئون را بالا می‌برد.

۳- طرح در اکاردئونی : نوع طرح درب هم روی قیمت آن مؤثر است. هرچه طرح ساده‌تر باشد و از گل‌های سنگین استفاده نشده باشد، وزن کمتری داشته و ارزان‌تر خواهد بود. هر چه حفاظ طرح پیچیده‌تری داشته باشد، قیمت بالاتری هم خواهد داشت. طرح‌های ساده‌تر قیمت مناسب‌تری را در پی دارند.

۴- تراکم حفاظ پشت درب : هر چه فاصله تیغه‌های عمودی درب‌ها بیشتر باشد، به معنای استفاده کمتر از تیغه‌های عمودی و در نتیجه کاهش قیمت درب است. هر چه تیغه‌های درب ضد سرقت بیشتر باشد، این تیغه‌ها به هم نزدیک‌تر شده و امنیت بیشتری را فراهم می‌کند؛ اما از سوی دیگر این کار باعث افزایش فولاد مورد نیاز و در نتیجه بالا رفتن قیمت محصول خواهد شد.

 

محاسبه اندازه گیری درب آکاردئونی = ارتفاع: از بالای چهارچوب (بیرون) تا کف زمین * عرض: قسمت بیرون به بیرون چهارچوب

جالب استبدانیدکه درب های ضد سرقت در کمتر از ۱ دقیقه باز میگردند !!!!!! و اما اگر از درب آکاردئونی با ضریب اطمینان پایین استفاده کنید آنها با دیلم انداختن سعی بر باز کردن درب از طریق لولا می شوند اما اگر از درب های اکاردئونی با ضریب اطمینان بالا استفاده کنید مطمعن باشید که آنها حتی به فکر باز کردن درب خانه شما نمی افتند چون این کار بسیار وقت گیر می باشد، کافی می باشد آسانسور حرکت کند آنها باید فرار کنند. این را بدانید که اگر دزد بسیار حرفه ای و کار بلد هم باشد در زمان انجام کار بیشترین استرس بر او وارد میگردد. هیچ وقت با سارق در حال دزدی درگیر نگردید! فقط یک صدا کوچک از طرف شما کافی می باشد تا او فرار کند، چون حجم زیاد استرس بر او باعث شده که برای فرار دست به هر کاری بزند.

انواع مدل درب آکاردئونی در رنگ های مختلفی تولید میگرددکهدرنتیجه با توجه به نمای ساختمان می توان برای خرید حفاظتاشوآکاردئوناقدامکرد. حفاظ آکاردئونی از کنار هم قرار دادن چندین لایه تسمه آهن با کیفیت ساخته می شود. پس از ساخت، این لایه ها به شکل ریلییاکرکرهکشوییبهعنوانحفاظ پشتدربورودیخانهیاویلانصبمیشوند. درب آکاردئونی وزن سنگینی ندارد و به همین دلیل است که نصب و حمل آن به آسانی انجام می شود. بعد از ساخت درب حفاظ آکاردئونی، روی آن با رنگهای کوره ای مخصوص رنگ کوره ای زده می شود به همین دلیل در برابر خوردگی، ضربه، نم، زنگ زدگی و…مقاومتبالاییدارد. بهدلیل استحکام زیاد و مقاومت بالای درب آکاردئونی، این مدل حفاظ های کشویی امنیتی طول عمر بالایی دارند و تا سالها می توانند به صورت کاملا سالم استفاده شوند.

تولید درب آکاردئونی فلزی

جهت ساخت درب آکاردئونی ازتسمههای 20*5 که 20 ( 2 سانت ) به عنوان پهنا و 5  ( 0.5 سانت ) به عنوان ضخامت استفاده می شود که بعد از سوراخ کاری توسط دستگاه سمبه ماتریس جهت جوشکاری آماده می شود. حفاظ درب های آپارتمانفلزیبهراحتیتوسطبلبرینگیکهدارندبادستجابجاشدهوعلتآننیزشبکهایبودنآناست. حفاظ آکاردئونی در ابعاد برابر با درب آهنیوزنکمتریراداراهستندومیتوان درب آکاردئونی را جایگزین درب های ریموت دار پارکینگ کرد که علاوه بر وزن زیاد و سنگینی فضای زیادی را اشغال می کند.

امنیت حفاظ آکاردئونی
وجود درب آکاردئونی در تمامی ساختمان ها الزام آور می باشد و ضرورت آن برای بالا بردن سطح امنیت ساختمان ها به خوبی حس می گردد. هر چند که باید اذعان داشت که حفاظ آکاردونی تنها برای محافظت از درب واحدهای ساختمان ها نیست و در موارد دیگری نیز مورد استفادهواقعمی گردد. در عین حال بیشترین کاربرد این نوع از حفاظ درب چوبی در واحدهای ساختمان های چند طبقه است که افراد این ساختمان ها ممکن است در صورت عدم نظارت و کنترل بر ورود و خروج به داخل ساختمان به راحتی دزدان وارد واحد آپارتمانمربوطهشوندوموجببهیغمابردنتمامی لوازم و ابزارآلات گران قیمت خانواده ها گردند.

بهترین درب آکاردئونی برای آپارتمان کدام است ؟
بهتر است حفاظ درب آکاردئونی به صورت سه لایه پرچ مخفی روی درب‌های ضد سرقت نصب شود زیرا از هیچ طریقی امکان باز شدن از طریق توپی زنی، دیلم زنی، شاه کلید یا هک را ندارد . طرح های پرچ مخفی درب آکاردئونی به علت تعداد تسمه های عمودی بیشتر بهترین نوع حفاظ آکاردئونی است .

اندازه حفاظ های درب آپارتمان چقدر است ؟
اندازه استاندارد حفاظ های آپارتمانی متفاوت است و معمولا بین 2 تا 3 متر مربع میباشد .

قیمت درب آکاردئونی بر چه اساس است ؟
قیمت درب آکاردئونی بر اساس متر مربع ( پشت به پشت چارچوب درب آپارتمان ) میباشد که تمامی مشتریان گرامی در تهران و کرج میتوانید برای سفارش اندازه گیری درب اپارتمان با شماره 09124126245 تماس حاصل فرمایند و برای سایر شهرهای کشور طبق اندازه حفاظ ارسال میگردد .

درب ضد سرقت بهتر است یا درب آکاردئونی ؟
برای دزدان مهم نیست که درب ورودی آپارتمان از فولاد غیر قابل برش تولید شده باشه یا یک درب چوبی معمولی و ساده باشد چون سارقین فقط از طریق توپی زنی، دیلم زنی، شاه کلید یا هک قفل‌های نصب شده روی انواع درب وارد می‌شوند. پس اگر درب ضد سرقت به جای 13 زبانه 130 زبانه هم داشته باشد وقتی سارقین توپی قفل را تخریب می‌کنند ، تمام زبانه‌ها را به عقب می‌کشند و درب ضد سرقت از هر نوعی که باشد در چند ثانیه باز می‌شود. پس بهتر است حفاظ درب آکاردئونی به صورت سه لایه یا چهار لایه پرچ مخفی روی درب‌های ضد سرقت نصب شود.

 

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۱:۱۹ توسط:ناصر اوجی موضوع: نظرات (0)