درب ویلا 09123403540 درب ویلا 09123403540 .

درب ویلا 09123403540

فرفورژه

درب فرفورژه ساختمان

درب فرفورژه ساختمان : در حال حاضر انواع مختلف از طرح های مختلفی برای درب ساختمان از نوع فرفورژه وجود دارد که بدون شک  صاحبان ساختمان ها ،سازندگان و مهندسین طراح و سازنده ساختمان حتی اگر برای درب ورودی ساختمان خود طرحی نداشته باشند میتوانند از میان انواع درب فرفورژه ویلایی و درب فرفورژه ساختمان موجود در بازار انتخابی راحت با توجه به نما داشته باشند . همواره ما اشاراتی به انتخاب و تاثیر درب فرفورژه بر نمای ساختمان داشته ایم . در زمان انتخاب درب فرفورژه به موارد مهم دقت نمایید.  با تنوع  بالای در تولید درب فرفورژه ساختمان این امر بسیار راحت شده است . در طی سالیان اخیر طرح های مختلفی از درب فرفورژه ساختمان تولید و روانه بازار شده است . که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد . نکته قابل توجه در انتخاب درب فرفورژه ساختمان ، همسان بودن طرح و شکل درب با نمای ساختمان است .

درب فرفورژه ساختمان در سایز های مختلف و با توجه به شرایط ساختمان شما ساخته میشوند.  ابعاد درب های فرفورژه آماده بیشتر 3 متر ، 3/30 سانت و 3/50 سانت است. در ساختمان هایی که بلا فاصله بعد از باز شدن درب رمپ و پارکینگ منفی دارند ، درب تک لنگه ساختمان یا درب فرفورژه ریلی  ( درب فرفورژه تک لنگه) توصیه میشود. تک لنگه بودن درب ساختمان که به سمت دیوار مخالف جهت باز میشود فضای کافی را برای راننده به جهت ورود به ساختمان ایجاد میکند.در برخی از ساختمان ها هم با توجه به شکل طراحی درب ساختمان از درب دولنگه فرفورژه استفاده میشود. فارغ از این که شما درب فرفورژه تک لنگه یا درب فرفورژه دو لنگه را انتخاب میکنید طراحان ما قرینه سازی درب فرفورژه ساختمان شما را به بهترین وجه ممکن انجام میدهند .

قیمت درب فرفورژه ساختمان : قیمت درب فرفورژه ساختمان بسته به نوع طرح و شکل درب متفاوت است .در صورتی که طراحی درب فرفورژه شما مورد خاصی نداشته باشد قیمت درب فرفورژه ساختمان شما مانند لیست قیمت درب فرفورژه محاسبه خواهد شد . قیمت درب فرفورژه ساختمان بر حسب کیلو گرم محاسبه میشود و به صورت بسته بندی شده با رنگ آماده نصب تحویل میشود . در صورتی که خریدار بخواهد درب فرفورژه ساختمان را بدون رنگ تهیه کند قیمت درب فرفورژه ساختمان کاهش میابد .تنها با یک تماس با دفتر فروش کارخانه  میتوانید لیست قیمت درب فرفورژه را درخواست نمائید . مشاوره تلفنی و حضوری در محل به همراه کلیه خدمات مانند جا گذاری ستون ها در محل به صورت رایگان انجام میگیرد .

درب فرفورژه ویلا (درب فرفورژه ویلایی) : از بین سازه های معماری معمولا در ساخت ویلا از بهترین مواد اولیه استفاده میکنند.برای انتخاب یک درب فرفورژه ویلایی ، پهنا و ارتفاع درب بسیار اهمیت دارد . برای انتخاب درب ویلا به نوع سازه ویلا باید توجه داشته باشیم . عموما ویلا ها به دو دسته تقسیم میشوند درب فرفورژه باغ ویلا و  درب فرفورژه ویلایی مسکونی انتخاب درب فرفورژه ویلایی مسکونی نیاز به دقت بیشتری دارد ، ویلا های مسکونی با توجه به این که در مناطق مرغوب شهر ها قرار دارند معمولا دارای طرح خاص برای درب فرفورژه ویلایی دارند . این نوع ویلا ها معمولا بیشتر از یک طبقه بوده و رفت و آمد هم در آنها بیشتر است . این موارد سبب میشود تا سازندگان در انتخاب درب ویلا دقت بیشتری نمایند.

درب فرفورژه ویلای مسکونی: که محدوده آن در مناطق خوش آب و هوا ی شهر ها است . برای ساخت درب فرفورژه برای این گونه از ویلا ها بیشتر از سبک های مدرن و لوکس استفاده میشود . این گونه از ویلا ها نمای بیرونی ساختمان خود را معمولا با استفاده از فنس و ستون باکس و درب فرفورژه ویلایی کامل میکنند . همان طور که در بالا نیز اشاره شد با توجه به این که گروه تولیدی ثامن حفاظ درب فرفورژه را برای ساختمان خریدار طراحی و تولید میکند ، ارتفاع کار و ارتفاع وسط درب را با توجه به نمای ساختمان به بهترین شکل ممکن طراحی میکند . امنیت درب فرفورژه به نسبت سایر درب های فلزی بالاتر بوده و جلوه و زیبایی خاصی نیز دارد. خاص ترین درب فرفورژه ویلایی درب مدل الیزه است . درب فرفورژه ویلا های مسکونی به صورت کامل در کارخانه ساخته و به صورت بسته بندی شده  به محل پروژه ارسال میشود .

درب فرفورژه باغ ویلا : این نوع درب ویلایی (درب ویلائی) را هم میتوان از طرح های درب فرفورژه انتخاب کنید . با توجه این که ویلا باغی با ویلا مسکونی متفاوت است ، داشتن یک باغ ویلا برای بسیاری از خانواده ها به امری عادی تبدیل شده است . داشتن یک ویلای خارج شهر برای گذراندن روز های تعطیل و استراحت در محلی خلوت و زیبا برای بیشتر مردم ایده ال است . ما در ثامن حفاظ انواع مختلف از درب ویلایی فرفورژه را طراحی و تولید کرده ایم تا سازندگان و طراحان ویلا ها با آسودگی خاطر بتوانند درب فرفورژه زیبا را برای ویلای خود انتخاب کنند.


برچسب: دربهای فرفورژه،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۲:۱۶ توسط:ناصر اوجی موضوع: نظرات (0)